miercuri, 12 martie 2008

Ce inseamna fericirea?
Pe ce lume sunt?
Ma bucura fiecare fir de iarba care a iesit firav, acum, in primavara... Parca as renaste si eu, odata cu primavara!
E cea mai frumoasa primavara din viata mea! E prima primavara in care vad cum totul renaste fara invidie, fara supararea ca "doar eu nu ma pot bucura, pentru ca nu am cu cine", in ciuda faptului ca e prima primavara de 10 ani in care sunt cu adevarat singura, caci DH nu e acasa.
E cea mai ciudata primavara, in care toate "sunt bune foarte", in ciuda tuturor motivelor care ar putea s-o faca nefericita.
***
Oare e chiar asa? Omul cel mai adaptabil animal? Chiar asa? Nu exista stare obiectiva de fericire? Fericirea CHIAR tine de noi insine? Sau asta nu e fericire, ci BUCURIE? Bucuria comniunii cu natura, cu celalalt, cu Dumnezeu?
***
In seara aceasta am trait acea stare in care pot zice ca as putea muri acum si as fi fericita... De multa vreme nu mai primisem asta... De prea multa vreme ziceam "clipa, ramai!"...
In seara aceasta simt iubirea iesindu-mi prin degete mangaindu-le pe fete la culcare...
Il simt pe Dumnezeu Cel ce e Iubire...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...