joi, 13 martie 2008

Din nou la treaba...

Buna dimineata! Intr-adevar, este o dimineata de milioane! Si am o melodie... foarte nostalgica, ce poarta numele "33 ani". Nu m-as fi gandit niciodata ca ar compune cineva vreo melodie pentru aceasta varsta! Dar ma bucur. Si o tot ascult, tot ascult... Am 33 ani! Ziceam ca o schimb, ca e de ieri, dar nu ma pot dezlipi de ea. Asa ca ramane si azi!
***
La ora 8, casa era ordonata, pentru ca aseara, am revenit la urmaritul rutinelor! (Oare chiar am eu o "problema" legata de DH?)
Astfel, pentru acum, am zis sa mai actualizez si eu blogul. Apoi sa ma apuc de primenirea casei. Am de:
  • - sters praful;
  • - aspirat;
  • - a! am de strans paianjenii. Nu stiu daca din cauza primaverii, dar pana acum, nu prea ii bagam in seama si nu erau. Acum ii adun toata ziua si iar apar :-(
  • - am de pus cateva masini la spalat;
  • - de facut ordine in dulapul fetelor - a ramas amanat de saptamana trecuta; probabil ca ar trebui sa pun si lucrurile astea la "lucruri pe care le tot aman"
  • - sters pe jos;
  • - in zona: mi-am propus sa sterg gresia mai in profunzime: sa dau rosturile cu cilit si sa le sterg bine; sa vad daca se repeta surpriza de a ajunge la culoarea originala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...