luni, 10 martie 2008

Filme de vazut

Am vazut filmul "mandrie si prejudecata" aseara, ecranizarea romanului lui Jane Austen. Nu stiu de ce nu l-am mai vazut pana acum; probabil pentru ca ma gandeam ca trebuie sa fie siropos... Este insa o poveste din alta lume. O lume a conventiilor, a formalismelor... dar o lume frumoasa, posibil sensibila; poate ca asa o fi si lumea noastra. Fiecare dupa sufletul nostru.
Bineinteles ca m-am topit dupa acel joc al dragostei si al asteptarii, jocul preferat al tuturor adolescentelor.
M-am simtit din nou, un pic, adolescenta.


Tot aseara, am vazut "Licence to wed" (nu stiu cum e tradus la noi).
O poveste frumoasa, despre necesitatea unui demers premarital de a "descoperi" intr-adevar, daca cei doi "se potrivesc" si vor face fata casniciei, cu toate bunele si relele, daca vor intr-adevar sa-si uneasca vietile.
Ar trebui sa fie si la noi asa ceva :)
Robin williams ramane in continuare unul dintre preferatii mei.

2 comentarii:

  1. Imi place blogul dumneavoastra si intru de fiecare data cand am timp.:)Am observat ca ati scris un mic articol despre filmul "Mandrie si prejudecata",unul dintre filmele care mi-au placut mult(mai mult decat filmul,mi-a placut romanul).Un film frumos si placut care are si cateva invataturi,este un film care reda foarte bine romanul cu acelasi nume,doar ca mie mi s-a parut ca romanul "Mandrie si prejudecata" este scris intr-un mod putin naiv,cum ati spus dumneavoastra,adolescentin.Recomand cu si mai multa caldura filmul"Ratiune si simtire"(Sense and sensibility) (scris dupa romanul cu acelasi nume) este mai profund,decat Mandrie si prejudecata,cel putin asa mi s-a parut mie.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Iulia; da, şi Sens & Sensibility e frumos, poate mai frumos :)

    RăspundețiȘtergere

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...