marți, 4 martie 2008

Marti, 4 martie; a 6-a zi de binecuvantare a casei

Sa mai zic din nou ca am o casa ordonata?
Da! Am!
Azi este, conform planificarii, ziua libera; nici nu as avea vreme sa fac prea multe pentru ca din nou e o zi plina la serviciu.
Totusi dupa-amiaza voi rezolva problemele din zona; Am uitat sa spun ca aseara am sters praful si paienjenii de pe pereti si praful de pe dulapuri, de sus, din bucatarie: nici nu-mi puteam inchipui cat de lipicioase pot deveni suprafetele.
Soacra, care era tot in zona, a facut curat la Lilu. Multumesc! Sa-i dea Dumnezeu sanatate!
Deci, "Misiune indeplinitza!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...