joi, 3 aprilie 2008

Astazi e ziua recunostintei

countrymanordesigns.com
Am observat ca atunci cand vorbesc mult, fac putin...

Totusi, fiindca e thankful thursday, multumesc!
Multumesc pentru ca mi-a dat Dumnezeu in jurul meu oameni de la care am de invatat cate ceva in orice clipa.
Multumesc ca sunt iubita si ca iubesc.
Multumesc ca am de toate si chiar cu prisos.
Multumesc pentru oamenii din jur care chiar daca nu ma inteleg intotdeauna, cel putin ma accepta asa cum sunt, cu toate defectele mele.
Multumesc pentru copiii pe care ii am.
Multumesc pentru ajutorul din fiecare clipa, pentru purtarea de grija si binecuvantare...
Multumesc ca exist!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...