vineri, 20 iunie 2008

Mai e nevoie de prietenie?


Nu stiu cum e in cazul altora, dar in cazul meu si al sotului ne e foarte greu sa gasim un cuplu cu care sa spunem ca suntem "prieteni la catarama". Fiecare si-a pastrat prieteniile cu persoane de acelasi sex dinainte de casatorie - prieteniile adevarate dureaza pentru totdeauna, nu? - dar iata ca prietenia intre familii nu inseamna acelasi lucru; fiecare isi alege sotul/sotia dupa criterii proprii, la fel ca si prietenii, dar cei care "aterizeaza" in relatie nu au intotdeauna aceleasi afinitati pentru prietenii preexistenti.
Am avut la un moment dat o familie cu care ne-am inteles foarte, foarte bine, dar, din nefericire, sotul din respectivul cuplu a murit si iata ca din nou am ramas fara "prieteni" de familie; nu ma intelegeti gresit, suntem "oameni de lume", avem amici, iesim la o bere, dar ma gandesc ca ar trebui sa existe un cuplu cu care sa ne intelegem perfect; cu care sa nu trebuiasca sa ne limitam la discutii "Politically correct", cu care sa avem aceleasi preocupari, sa impartasim aceeasi credinta, sa nu avem sentimentul ca "pierdem timpul" limitandu-ne la discutii oficioase si neutre; sa ne intelegem bine, si eu cu ea, si ei intre ei... si copiii intre ei... Exista asa ceva?
***
Exista printre cei care citesc aceste randuri oameni care au "familii-prietene"?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...