luni, 9 iunie 2008

Serbarile sfarsitului de an

Azi avem serbare la cea mica.
Maine - la cele mari.
A inceput vacanta aproape; azi cele mari au plecat mai tarziu la scoala, au organizat un picnic.
Totusi, pana a iesi din casa, am inceput impreuna "binecuvantarea de luni";
Pentru maine, ne-am propus sa finalizam programul de vacanta.
Cartea prezentata se pare ca are mare succes: fetele "stiu ele" ce avem de facut.
Azi caut o carte despre care am citit o prezentare aici:
***
Imi place maxima zilei: "
With God all things are possible. Maybe it’s time to rely on His strength."
Avea cineva o vorba: "Cand te coplesesc toate treburile si problemele vietii, mai lasa-l si pe Dumnezeu sa lucreze in viata ta". Frumos, nu?
Asa avem tentinta de "a face noi", totul, uitand ca fiecare miscare e darul lui Dumnezeu pentru noi.


semnatura

3 comentarii:

  1. Cristina, ca sa vezi coincidenta ( din nou :)) ), am primit cartea asta cadou sambata, si o citesc acum, e foarte faina. Chiar ma gandeam sa scriu cate ceva despre ea, are sfaturi excelente.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am gasit cartea :(
    dar nu abandonez :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, am cumparat-o! Am gasit-o cu greu, dupa ce am mers pe la doua librarii.

    RăspundețiȘtergere

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...