miercuri, 3 martie 2010

Taină...

Pe la 4 fix, de vreo două zile, mă trezesc într-un cântec de pasăre... Mă trezesc chiar un pic mai înainte, aşteptând cu nerăbdare concertul. E clar, vine primăvara. Cu o precizie de câteva zile calendaristice. Stau nemişcată, să nu cumva să ating ceva şi să fac vreun zgomot care ar putea s-o sperie.
În fiecare dimineaţă, întâlnirea aceasta cu mierla, parcă e întâlnire cu Domnul. Aproape fără să respir, Îi mulţumesc pentru această taină pe care mi-o împărtăşeşte când încă nu circulă maşinile, nu se aud tramvaie... doar eu, mierla şi cei câţiva care o mai aud şi poate ne întâlnim în gândul de recunoştinţă.
Vă împărtăşesc şi vouă această frumuseţe pe care am avut bucuria s-o găsesc pe you tube.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...