sâmbătă, 21 aprilie 2012

Anemona

A apărut nu ştiu cum în grădina mea. Anul trecut, timid, doar o floricică pe care mi-a rupt-o un copil. Anul ăsta, un buchet.
Anemona din grădina mea
Delicate, fragile, minunate, de o frumuseţe aparte!  Anemona blanda, pe numele ei, sau floarea vântului. Anemona.
Este o surpriză minunată din partea grădinii mele, care se face mai frumoasă, de la an la an.
Mulţumesc, Doamne!
Desăvârşită

***
I-am găsit şi povestea, din mitologie:
Se spune ca zeita Flora era geloasa pe sotul ei care ii acorda prea multa atentie nimfei Anemone, asa ca a transformat-o pe aceasta in floarea vantului si a lasat-o in bataia Vantului de Nord. Anemonele provin din zona Mării Mediterane. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...