marți, 11 decembrie 2012

Mami, eu cresc, tu ce faci?

Expunerea diac. Sorin Mihalache de la Conferinţa "Ai copil" din 27 nov 2o12

Un comentariu:

  1. Cristina, am o rugaminte la tine. Te-as ruga frumos sa-mi scrii tu titlul si autorii cartilor recomandate si ce editura au. Nu se intelege corect de pe filmare. In rest o conferinta deosebita! Am aflat din nou lucruri extraordinare si cel mai mult mi-a placut ca este foarte incurajatoare adica oricat am fi de rai omul se poate schimba prin perseverenta.
    Multumesc din suflet pentru aceste filmulete.
    O zi minunata draga Cristina!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...